Alle selskapene i GP-Gruppen er i god vekst og GP Økonomi opplever nå stor etterspørsel etter sine tjenester, ikke minst fra mellomstore bedrifter som ønsker å sette ut sin økonomi- og regnskapsfunksjon til oss.
Av den grunn lyser vi ut en ny stilling og søker etter:
Statsautorisert regnskapsfører med oppdragsansvar / regnskapsfører med lenger erfaring
Hvem er vi?
- Et spennende og bredt fagmiljø innenfor områdene IT, økonomi / regnskap og markedskommunikasjon
- En moderne arbeidsplass i nye og flotte lokaler sentralt i Halden
- En god og trygg arbeidsplass der forholdene ligger til rette for både faglig og personlig utvikling
- Et bredt tilbud om kurs slik at du både kan opprettholde og videreutvikle din kompetanse
- Fleksibel arbeidstid, muligheter for hjemmekontor og gode muligheter for avspasering ved behov
- Til glede for alle våre ansatte:
- Meget god pensjonsordning og konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Meget god uføre- og gruppelivsforsikring
- Helseforsikring
- Flott og meget familievennlig firmaleilighet med panoramautsikt over havet. Den ligger på Gran Canaria i et område som har verdens beste klima
- Prisgunstig treningstilbud
- Matnyttig og hyggelig lunsjordning
Her er eksempel på arbeidsoppgaver som ligger i stillingen:
- Bokføring og avstemming
- Budsjettering
- Årsregnskap
- Rapportering
- Lønn
- Kundekontakt, oppfølging og sparring
- Digitalisering og forbedring av kundens arbeidsprosesser
- Risiko- og hvitvaskingsvurdering av kunder
- Kunders interne rutiner / kunderutiner
- Dokumentering av oppdrag
Hva forventer vi / ønsker vi av deg som søker?
- Du er statsautorisert regnskapsfører eller regnskapsfører med erfaring
- Det er en fordel om du har flere års praksis fra regnskapskontor og kan innta en controller-funksjon for noen av våre kunder
- Du besitter god IT-kompetanse og opplever ikke nye IT-systemer som en utfordring
- Du er lærevillig og er opptatt av digitalisering og de mulighetene den gir for effektivisering
- Du kan ta på deg oppdragsansvar for kunder som i perioder ønsker at vi helt eller delvis jobber i deres lokaler
- Du forstår og kan analysere tall og vil bruke din kompetanse til være en god sparringspartner for våre kunder
- Du har som mål å hele tiden være faglig oppdatert
- Du deler vår visjon: «bidra til at du lykkes» og etterlever våre verdier: profesjonell, engasjert, dyktig og raus
- Du blir glad og engasjert når du kan bidra til at dine kunder skaper verdier og utvikler sin forretning
- Du har plettfri vandel
Personlige egenskaper:
Vi søker deg som er opptatt av kvalitet i alle ledd og som evner å gjennomføre oppgaver i tide. Du handler på eget initiativ, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater. Du samarbeider godt med andre, deler av din kompetanse og erfaringer, støtter andre for å nå selskapets mål og liker å bidra til at dine kolleger lykkes. Du er til å stole på og evner å skape en god atmosfære på arbeidsplassen. Du er en dyktig kommunikator. Du er klar over egne styrker og svakheter og søker alltid muligheter for å lære mer og utvikle deg.
Arbeidssted og oppstart:
Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. For spørsmål om stillingen kan du kontakte:
Øystein Falch, Administerende direktør GP-Gruppen, mobil 915 22 714 (send gjerne en SMS om han er opptatt), eller vår samarbeidspartner: Kristin Vestli Grosvold, Partner I Seniorrådgiver i Bee2Bee AS, mobil 404 12 876 / e-post: kristin@bee2bee.no.
Søk på stillingen her.
Vi gleder oss til å høre fra deg!