Statsautorisert regnskapsfører / regnskapsfører

Statsautorisert regnskapsfører / regnskapsfører

Alle selskapene i GP-Gruppen er i god vekst og GP Økonomi opplever nå stor etterspørsel etter sine tjenester, ikke minst fra mellomstore bedrifter som ønsker å sette ut sin økonomi- og regnskapsfunksjon til oss.
Av den grunn lyser vi ut en ny stilling og søker etter:

Statsautorisert regnskapsfører med oppdragsansvar / regnskapsfører med lenger erfaring

Hvem er vi?

  • Et spennende og bredt fagmiljø innenfor områdene IT, økonomi / regnskap og markedskommunikasjon
  • En moderne arbeidsplass i nye og flotte lokaler sentralt i Halden
  • En god og trygg arbeidsplass der forholdene ligger til rette for både faglig og personlig utvikling
  • Et bredt tilbud om kurs slik at du både kan opprettholde og videreutvikle din kompetanse
  • Fleksibel arbeidstid, muligheter for hjemmekontor og gode muligheter for avspasering ved behov
  • Til glede for alle våre ansatte:
  • Meget god pensjonsordning og konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Meget god uføre- og gruppelivsforsikring
  • Helseforsikring
  • Flott og meget familievennlig firmaleilighet med panoramautsikt over havet. Den ligger på Gran Canaria i et område som har verdens beste klima
  • Prisgunstig treningstilbud
  • Matnyttig og hyggelig lunsjordning

Her er eksempel på arbeidsoppgaver som ligger i stillingen:

  • Bokføring og avstemming
  • Budsjettering
  • Årsregnskap
  • Rapportering
  • Lønn
  • Kundekontakt, oppfølging og sparring
  • Digitalisering og forbedring av kundens arbeidsprosesser
  • Risiko- og hvitvaskingsvurdering av kunder
  • Kunders interne rutiner / kunderutiner
  • Dokumentering av oppdrag

Hva forventer vi / ønsker vi av deg som søker?

  • Du er statsautorisert regnskapsfører eller regnskapsfører med erfaring
  • Det er en fordel om du har flere års praksis fra regnskapskontor og kan innta en controller-funksjon for noen av våre kunder
  • Du besitter god IT-kompetanse og opplever ikke nye IT-systemer som en utfordring
  • Du er lærevillig og er opptatt av digitalisering og de mulighetene den gir for effektivisering
  • Du kan ta på deg oppdragsansvar for kunder som i perioder ønsker at vi helt eller delvis jobber i deres lokaler
  • Du forstår og kan analysere tall og vil bruke din kompetanse til være en god sparringspartner for våre kunder
  • Du har som mål å hele tiden være faglig oppdatert
  • Du deler vår visjon: «bidra til at du lykkes» og etterlever våre verdier: profesjonell, engasjert, dyktig og raus
  • Du blir glad og engasjert når du kan bidra til at dine kunder skaper verdier og utvikler sin forretning
  • Du har plettfri vandel

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som er opptatt av kvalitet i alle ledd og som evner å gjennomføre oppgaver i tide. Du handler på eget initiativ, får ting til å skje og aksepterer ansvar for resultater. Du samarbeider godt med andre, deler av din kompetanse og erfaringer, støtter andre for å nå selskapets mål og liker å bidra til at dine kolleger lykkes. Du er til å stole på og evner å skape en god atmosfære på arbeidsplassen. Du er en dyktig kommunikator. Du er klar over egne styrker og svakheter og søker alltid muligheter for å lære mer og utvikle deg.

Arbeidssted og oppstart:

Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. For spørsmål om stillingen kan du kontakte:

Øystein Falch, Administerende direktør GP-Gruppen, mobil 915 22 714 (send gjerne en SMS om han er opptatt), eller vår samarbeidspartner: Kristin Vestli Grosvold, Partner I Seniorrådgiver i Bee2Bee AS, mobil 404 12 876 / e-post: kristin@bee2bee.no.

Søk på stillingen her.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Er du den vi ser etter?

Ta kontakt med meg!

Øystein Falch

Daglig leder GP Økonomi
oystein@gp.no91 52 27 14
Øystein Falch